baby.jpg

תינוקת עם חשד לריפלוקס

הגעתי אל דנה עם תינוקת בת 3 חודשים שסבלה מאוד מכאבי בטן, גזים, פליטות ועם חשד משמעותי לרפלוקס. כמו כן הייתה בוכה הרבה לאורך שעות היום וסירבה לשכב על הגב ועל הבטן. בתור אחת שלא מכירה טיפולים אלטרנטיביים, הייתי מופתעת מההמלצות הרבות על הטיפול הקרניו סאקרלי ועל דנה בפרט. להפתעתי ולשמחתי הרבה כל התופעות הללו מהן סבלה התינוקת במשך 3 חודשים (!) נעלמו כלא היו לאחר 2 טיפולים בלבד. בזכות האבחון של דנה שהבינה מייד כי ישנה רגישות למזון ובזכות הטיפולים חיינו השתנו מהקצה אל הקצה.

(יפית סביניק, כאבי בטן, גזים וחשד לריפלוקס) 

קרא עוד...

טיפול בהריון

דנה ליותה אותי במשך כל ההריון, וגם בזכותה הוא היה כמו שהיה, טוב!!

השיקום מהלידה היה מהיר ואני לגמרי זוקפת זאת לזכותה.
דנה מביאה איתה שקט. נעימות. צניעות. היופי שלה מהדהד.
היא כמו מים. רכה ועדינה.
וככה הטיפול שלה
בשקט היא מפלסת למים את הדרך. המים הפנימיים של כל אחד ממטופליה.
היום חויתי משהו עמוק וחזק מתמיד, שילבנו בטיפול גם שיחה.
המילים שנאמרו הוסיפו את אלמנט פירוק הקשרים שבנפש-רגש ובאצבעות הרגישות שלה, היא חשה שגם בגוף נפרמו הקשרים, והזרימה הפנימית חודשה.
אצלי התחדדה התחושה הפנימית, וגם אני הרגשתי בגוף.
עפתי עם תובנות רבות, שעשו לי עיסוי עמוק ברגשות.
זה היה חזק יותר מטיפול פסיכולוגי.

(רביד אושאמי, טיפול בהריון)

קרא עוד...

תינוק עם גזים ואם לאחר לידה

"דנה יודעת להקשיב לגוף.

אני לא יודעת מה זה אומר בדיוק אבל יכולה לספר שני דברים:

1. הזמנו אותה לתמוך באילון התינוק שלנו, שסבל מאוד מגזים. פלוצים של ממש עם קול וריח שהכאיבו לו מאוד. הוא גם היה עושה קקי רק פעם בארבעה ימים בערך, דבר לא אופייני לתינוק בגילו. בזמן הטיפול עם דנה אילון היה נרגע מאוד. ותמיד יום אחרי הוא היה עושה קקי (ואותנו למרוצים מאוד).

2. ביקשתי מדנה שתטפל גם בי. רציתי להרגיש מה שאילון מרגיש בזמן הטיפול ואחריו. מה שאני יכולה לומר הוא, שלטיפול הגעתי עמוסה, עם גוף כואב ולחוץ (אשה אחרי לידה זה לא דבש ודובדבנים...) ואחרי הטיפול הרגשתי שקט ורכות נעימה בגופי ובנפשי, שתיארתי כך: הרגשתי כמו דובון מלא בצמר גפן מבפנים...

אני ממליצה בחום על דנה והמתנה שיש לה בידיים ובנשמה."

(מיכל לוי, תינוק הסובל מעצירות וגזים, וטיפול לאם לאחר לידה)